نفروپاتی دیابتی می تواند معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی می تواند معکوس

می تواند بیماری کلیوی ناشی از دیابت و یا نفروپاتی دیابتی معکوس؟ اگر بیماری کلیه خود را با دیابت ایجاد می شود، هر دو نوع 1 یا نوع 2، شما باید پیدا کردن بیماری کلیوی خود به سرعت در حال پیشرفت و باعث برخی از عوارض جدی است. معکوس نفروپاتی دیابتی و موفق به معنی بهبود آشکار از عملکرد کلیه و سلامت کلی.

آیا نفروپاتی دیابتی برگشت پذیر؟

اصل پیشگیری و درمان نفروپاتی دیابتی تشخیص زودرس است. افرادی که در معرض خطر دیابت، مانند سابقه خانوادگی، بارداری های متعدد، چاقی و فشار خون بالا هستند باید به طور منظم قند خون ناشتا آزمایش کردند.

اگر بیمار به بیماری کلیوی در مرحله 1، 2 یا 3 است، بیماری کلیوی ناشی از دیابت را می توان به درجات مختلف معکوس شود. با این حال، یک بار در مرحله 4 یا 5 مرحله بدتر، آنچه که ما می توانید انجام دهید این است برای جلوگیری یا حداقل کاهش روند پیشرفت بیماری کلیه و بالا بردن کیفیت زندگی بیماران.

اگر شما هنوز هم از این فرصت برای معکوس بیماری کلیوی را دارید، لطفا درک.

برای معکوس کردن بیماری کلیوی ناشی از دیابت، درمان باید از بیماران اصلاح برنامه رژیم غذایی شروع می شود. علاوه بر قند، بیماران باید مصرف خود را از سدیم و پروتئین محدود می کند. اگر سطح BUN شما طبیعی است، مصرف پروتئین 0.8 گرم / کیلوگرم وزن بدن در هر روز است. در غیر این صورت، آنها باید مصرف خود را به نوبه خود به 0.6g / کیلوگرم است. مصرف نمک باید کمتر از 3 گرم باشد.

یک گام مهم در هر نوع درمان است که به کنترل قند خون و فشار خون. اگر قند خون بیماران و یا فشار از کنترل خارج شده، شما باید آنها را از دست می دهند به مواد مخدر در زمان می برد. بیماران مختلف نیاز به مصرف داروهای مختلف، به طوری مشورت با دکتر خود را آنلاین از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برای پیشنهادات درست است.

آخرین مرحله این است که ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و مرده نیست، است که کلید به معکوس بیماری کلیوی. در حال حاضر، درمان البته آلودگی نمونه خون اثرات درمانی موثر و ایمن در درمان نفروپاتی دیابتی. امیدوارم، آن را نیز می تواند نامزد این درمان می شود و معکوس نفروپاتی دیابتی خود را با موفقیت.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، بیماری مزمن کلیه، درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: